FAQ - lekexam.pl

Ile kosztuje i jak wykupić dostęp do pytań?

Istnieją dwie drogi wykupienia dostępu do pytań. Poprzez zakup wewnątrz aplikacji Egzamin LEK (42.99 PLN) lub przez stronę internetową egzaminlek.pl (39 PLN). Ponadto w naszej ofercie posiadamy rowniez omówienia do pytań z LEKu (http://egzaminlek.pl/omowienia). Zachęcamy do zapoznania się z pełnym cennikiem.


Jak długo można korzystać z pytań na stornie internetowej oraz w aplikacji po wykupieniu dostępu?

Dostęp do pytań jest bezterminowy. Obejmuje również przyszłe aktualizacje aplikacji oraz dostęp do pytań z przyszłych egzaminów LEK.


Czy wykupując dostęp poprzez stronę internetową uzyskuję również dostęp do aplikacji i vice versa?

Tak, jedyne co musisz zrobić to zalogować się z tego samego konta, z którego dokonano zakupu. Poniżej opisaliśmy jak to zrobić.


Wykupiłem dostęp poprzez aplikację Egzamin LEK, w jaki sposób mogę aktywować dostęp do pytań wg zagadnień na stronie internetowej?

Aby aktywować ww. usługę na stronie internetowej egzaminlek.pl należy założyć konto w naszym serwisie. Można to zrobić zarówn poprzez stronę internetową http://egzaminlek.pl/rejestracja/ lub z poziomu aplikacji(otwórz aplikację ->Ustawienia->Logowanie->Zarejestruj). Po utworzeniu konta zaloguj się na nie w swojej aplikacji Egzamin LEK. Po pomyslnym zalogowaniu w zostaniesz przesnisiony do zakładki Moje Konto, gdzie w polu „wykupione produkty” wyświetlą się dostępne usługi. Wejdź teraz na stornę internetową->zaloguj się i ciesz pełnym dostępem :)


Wykupiłem dostęp poprzez stronę internetową, w jaki sposób mogę uzyskać pełen dostęp do aplikacji Egzamin LEK?

Aby odblokować w pełni aplikację po wykupieniu dostępu na stronie internetowej musisz zalogować się w aplikacji(używając danych logowanie ze strony egzaminlek.pl), a następnie Twoje wykupione usługi zostaną zsynchronizowane automatycznie w tle. Otwórz aplikację Egzamin LEK na swoim telefonie, a następnie kilknij w zakładkę Ustawienia->Moje Konto/Zaloguj. Zaloguj się używając swoich danych ze strony egzaminlek.pl. Po pomyslnym zalogowaniu w zostaniesz przesnisiony do zakładki Moje Konto, gdzie w polu „wykupione produkty” wyświetlą się dostępne usługi. Możesz już w pełni korzystać z aplikacji Egzamin LKEK na telefonie.


Znalazłem błąd w odpowiedziach, co robic?!

Staramy się przykładać dużą uwagę do poprawności odpowiedzi, ale niestety nam również zdarzają sie pomyłki. W przypadku znalezienia błędu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub przycisk ! w aplikacji.

Po wykupieniu dostępu z poziomu aplikacji pytania dalej są zablokowane (iOS)

Prosze wejść w zakładkę ustawienia->wykup pełna wersje aplikacji ->zaktualizowes aplikacje, chcesz uzyskać dostęp na innym urządzeniu ios? I nacisnąć "Aktualizuj dostęp". Dostep ulegnie odblokowaniu.

Wykupiłam/-em dawno temu dostęp i nie posiadam konta, jak uzyskać pownowny dostęp?

Najnowsza wersja aplikacji ( > 2.0) wymaga założenia konta. Jeśli miałaś/miałeś już wykupiony dostęp do aplikacji przed aktualizacją, ale nie posiadałaś/-eś konta wykonaj następujące czynności celem przywrócenia dostępu:

Dla osób z systemem android:

  • Załóż nowe konto (konto można założyć z poziomu aplikacji lub strony internetowej), a następnie zaloguj się na swoim koncie na telefonie.
  • Następnie wejdź w zakładkę ustawienia->wykup dostęp i odczekaj kilka sekund(przy połączeniu z internetem- dostęp ulegnie samoistnej synchronizacji).
  • Wejdź w zakładkę Ustawienia->Twoje konto i zobacz czy w polu „wykupione usługi” wyśiwetla się komunikat o Twoim dostępie do pytań. Jeśli tak to znaczy, że udało się Tobie pomyślnie zsynchronizować dostęp. W przypadku braku powodzenia napisz do nas maila: egzaminlek@gmail.com lub na fb. Zawsze odpowiadamy :)

Dla osób z systemem iOS:

  • Załóż nowe konto (konto można założyć z poziomu aplikacji lub strony internetowej), a następnie zaloguj się na swoim koncie na telefonie.
  • Wejdz w zakładkę ustawienia->wykup dostep->"zaktualizoweś aplikacje, chcesz uzyskać dostęp na innym urządzeniu ios?" I naciśnij przycisk "Aktualizuj dostęp".
  • Wejdź w zakładkę Ustawienia->moje konto i odczekaj chwile(w tym czasie Twoje wykupione dostepy powinny sie zsynchronizowac z serwerem). Zobacz czy w polu „wykupione usługi” wyśiwetla się komunikat o Twoim dostępie do pytań. Jeśli tak to znaczy, że udało się Tobie pomyślnie zsynchronizować dostęp. W przypadku braku powodzenia napisz do nas maila: egzaminlek@gmail.com lub na fb. Zawsze odpowiadamy :)

Nie dostaję maila ze zmianą hasła

Nasz system resetowania maili działa. Jeśli nie dostajesz maila upewnij się, ze nie wylądował on w spamie. Jesli go tam nie ma to najprawdopobniej popełniłaś literówkę przy zakładaniu konta. Napisz do nas na egzaminlek@gmail.com, zebyśmy mogli Cię zidentyfikować i poprawić błąd